Escrito por : Anònim dilluns, 12 de maig del 2014

Maria
2ona categoria 50-54F 866-general 36-general dones 

Donades les circumstancies i malgrat els esforços,... 

No s'ha pujat al podi!!! Us preguntareu. Què ha passat? Donsc molt fàcil: NO HI HAVIA PODI PER CATEGORIES :-( 
Aquests d'Extrememan són uns "tacaños".
Sempre ens quedarà el resultat:
          swim: 43'
          bike: 2h 56'
          run: 2h 08'
          total: 5h 56'

Molt feliç per tornar a fer un triatló després d’un any de parada forçada!!  Per la cursa tot es presentava be, temperatura agradable i sense vent!!!

A l’aigua m’ho vaig agafar amb calma, que la cursa seria llarga, i la bici fantàstica, giro una corba hi veig en Quim que ha vingut a animar-nos...subidon!! circuit molt pla i sense sorpreses, els acoples van servir per alguna cosa més que per aguantar el bidó, per primera vegada vaig aconseguir anar acoplada!!! 

El córrer prou be, amb 4 pujadetes criminals que trencaven el ritme, però passen ràpid, un, dos tres, quatre… i arribo, els veig a tots Miquel, Quim, Viky, Clara Martí i Anna,  xoquem mans com els pros i entro  a la meta…..en menys de 6 hores!!  

Ens trobem tots, expliquem anècdotes, la Clara feliç pel seu podi de speed point,  i com a rematada final la Viky em porta a una piscina de gel … un minut amb les cames en remull i al surtir…com nova!!! 

Un cap de setmana per recordar, moltes gràcies a tots Miquel, Bernat i familia!!!


Miquel
23 categoria 50-54M 662-general 646-general homes 
          swim: 38'
          bike: 2h 31'
          run: 2h 07' 
          total: 5h 23'

Satisfet per com va anar tot, encara que cal millorar el còrrer donat que em vaig fondre a partir del qm16 i em va costar acabar. Tot i això he fer MMP.

Hi ha marge de millora doncs de motivació no en falta. Considero un provilegi fer el que fem.

Salut a tots!!!

Deja un comentario

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Duatló Muntanya SBR 2015

Duatló Muntanya SBR 2015
Mataró

Duatló Muntanya SBR 2014

Duatló Muntanya SBR 2014
Reportaje m1tv

Sol•licita la teva targeta

Twitter

sbropenteam.com

Copyright © SBR Open Team | www.sbropenteam.com | Powered by Blogger