Escrito por : Unknown dilluns, 27 de febrer del 2012

Diumenge vaig a anar a nedar a la Costa Brava, en principi volia fer una travessia de S’ Agaró a Sa Conca (I tornar), uns 4.400 m, però finalment va ser només una part.

He pensat en fer crònica perquè vaig viure moments especials.

Tot va començar fa uns mesos.Gràcies al Facebook vaig conèixer en Marc, d’ un grup de gent que els hi apassiona nedar en aigües obertes I de seguida em va convidar a nedar amb ells. De moment, m’ estava esperant, per una banda a millorar una mica el meu estil I temps, I per una altre, que pugés una mica la temperatura de l’ aigua.
Però finalment el mono de Mar ha pogut amb mi I em vaig decidir a provar sort aquest diumenge passat:

Fa un dia primaveral I la cosa pinta molt bé. Ens trobem a la platja de Sant Pol, ens presentem “cara a cara”, ens canviem I ens preparem per la travessia.
Hi ha diferents nivells, tot I que soc conscient que probablement jo serè la última, però no em preocupa.  Em fa patir més el fred I si podré aguantar-ho.

Entrem a l’ aigua. Buf… fresqueta fresqueta. Comencem a nedar I els primers minuts noto fred. Poc a poc començo a trobar-me millor, porto mans I cara descoberta I les mans pateixen mica.. però es pot aguantar.
De seguida em quedo al final del grup I en Xavier, un dels “promotors” del grup, I en Ferran, que porta el caiac, es queden a prop meu.
En aquell moment soc feliç !! Per fi, desprès de 4 mesos torno a nedar al mar!! Oooohhhhh

Vaig avançant, crec que vaig bé, no noto gaire el fred, però hi ha una mica de mar de fons I de tant en tant empasso aigua. Miro bé: peixos !! Ooohhhhh !
Continuem. Començo a notar fred però no faig cas, ja em passarà.
El grup s’ ha allunyat molt però en Xavier va al meu costat I porta boia, m’ ajuda a orientar-me.

Arribem a un lloc preciós.. passem entre roques, peixos, eriçons de mar…. simplement increïble !! Estic passant fred però només per això val la pena.

De cop començo a notar sensacions rares, no vaig bé, tinc molt fred i prenc consciència de que porto estona així, que no podré acabar. Penso que potser és tot “coco” I m obligo a seguir però tinc males sensacions. Ja no estic gaudint, em veig allà una mica sola (tot I tenir a prop en Xavier) I m agafa por. I si em passa res?
Em costa mourem I sé que no puc. Crido en Xavier, que immediatament es gira. Tinc molt fred li dic. Al segon està al meu costat amb en Ferran. També s’ acosten 2 nois més, un abandona , està marejat.

No et paris, em diuen. Ho sé, no he de parar, però no puc moure’m . En Ferran em dóna Isostar. Sembla que una mica millor. Diem de desfer el camí però jo no puc seguir, he de sortir. Així que nedem una mica més I arribem a la vora.
En Ferran em dona una “xaqueta” I em tapo. No puc moure les mans del fred, casi ni parlar I les cames em tremolen. En Xavier m abraça I em dona escalfor. Em donen un plàtan. L’ amiga de la Isabel, que  venia pel camí de ronda vigilant-nos de prop  s’ ofereix a acompanyar-me caminant fins el cotxe.
Uns minuts al sol amb tantes ”atencions”  I ja m h' estic refent !!! A Caminar….

Arribo al cotxe, em canvio I ens preparem per rebre a la resta de nedadors que estan a punt d arribar. Hora de tornar els favors !!! Surten tots, o gairebé tots, amb una mica de fred però contents!!! Els hi ofereixo agua, la Isabel té fred, la tapo amb la meva súper mega tovallola. …. Comentem la jugada, tots estem contents. Fins I tot jo…….que al final he nedat una hora I escaig I potser “només” he fet uns 2.000 aprox.

Tot I haver abandonat abans d’ hora, tot I el fred i el petit moment d' angoixa, la felicitat de nedar en les aigües de la Costa Brava, entre els meus amics els peixets, no me la treu ningú !!!
A més, he pogut conèixer un grup de gent molt maca, unida per una passió: nedar al mar. He pogut comprovar les mostres de carinyo I la gran companyonia que hi ha. Moltíssimes gràcies a tots !!!

Sé que continuaré entrenant per millorar I sé que tornaré a nedar amb ells !!
Gaaaaaaasssssssssss

Clara

Deja un comentario

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Duatló Muntanya SBR 2015

Duatló Muntanya SBR 2015
Mataró

Duatló Muntanya SBR 2014

Duatló Muntanya SBR 2014
Reportaje m1tv

Sol•licita la teva targeta

Twitter

sbropenteam.com

Copyright © SBR Open Team | www.sbropenteam.com | Powered by Blogger