Escrito por : Jma dilluns, 13 d’octubre del 2014


Després de Sta.Susanna no m'havia plantejat fer-ne cap en concret, ja m'estava bé haver-ne fet 2 per provar i que els resultats fossin tan bons, però de epent i sense saber com, em vaig trobar inscrita a l'última prova de la temporada, el triatló de Vilanova, gracias por esto Javi y Jose ;-)) 

S'apropa la data i no pinta bé, fa dies que no nedo al mar, i a més, el temps es pronostica dolent, així que em vaig agobiant inevitablement.

Diumenge, i ben aviat, ja m'estic preparant, he quedat amb la family Nicolau "al completo" i en Carles, a les 6:15, encara és de nit però el cel es veu més fosc pels núvols i pel camí va plovent, però arribem a Vilanova, i tot i que està moll i ple de bassals, sembla que s'està obrint el dia i que sortirà el sol.

Anem a buscar dorsals, tornem als cotxes, agafem trastets i quan mirem el rellotge....osti que son les 8:30 ja!!! Per feina que la sortida és a les 9!!!
Ja tinc el neopré, busco ulleres.......merda!! me les he deixat al cotxe, les he tret però no les he posat junt amb el neopré i no em dona temps d'anar i tornar i escalfar i estar a la sortida a temps.........Miqueeeeeel pots anar al cotxe??? i mentre anem mig trotant per la sorra cap a la sortida en Miquel torna amb les meves ulleres, gràcies m'has salvat, (jo no puc anar sense, no puc fer com tú Bernat) porto lents de contacte!!

Unes entrades ràpides per posar motor a punt amb la Maria i en Bernat i poc després ja piten la sortida, però aquí la entrada no és com les altres que et tires i nades, aquí vas saltant les onades que trenquen i et desequilibren i em trobo al mig d'un grup i quan puc començar a nadar tinc una pesada a la esquerra que insisteix en anar cap a la dreta passant per sobre si cal, afluixo a veure si passa i quan la tinc a la dreta torna a voler que anem juntes i ara si haig de parar i agafar aire perquè començo a notar signes de pànic, haig de fer un esforç per concentrar-me en respirar tranquil·la, dir-me que puc fer-ho, que quan pugui passar el grup aniré millor, torno a nadar poc a poc per agafar ritme i de repent estic a la primera boia i ara si, penso, ara ja puc donar gas i en un no res, estic a la platja i surto.

Cap a la bici, canvi de material, agafo un gel i a rodar, això si, amb compte que el terra està molt mullat encara.

El circuit és un tobogán i vaig sola, com sempre no hi ha noies davant a les que pugui seguir, i a la meitat de la primera volta un ex-culturista tatuat reconvertit en triatleta, decideix passar-me per posar-se davant però afluixant el ritme quan fa una lleugera pujadeta.......vale nen, ja t'he vist i va a ser que no......el torno a passar, es queda darrera i a la baixada torna a passar per fer el mateix.....cansino, que no vui veure't més el cul!!! torno a passar i al fer gir de 180º em prenc el gel i ja no torna a passar, l'he deixat enrere...van bé aquests gels amb cafeina....si,si.

La 2ª volta se'm passa volant i torno a boxes a fer canvi de material, surto bé de cames, amb bona respiració.....l'efecte del gel encara em dura i estic genial!
Quan porto un quart de la 1ª volta noto que algú s'apropa.....altre cop l'ex-culturista!!! ....i al passar pel costat em diu "va que esto ya está" i es torna a posar davant......està pesadet amb que li vegi els tatoos.
El segueixo, presionant a veure si no afluixa i es cansa.......arribem al punt de gir i es desinfla com un globus.....apa, aquí et quedes, peeesaaat!!!

Segueixo, torno a girar, començo 2ª volta i en un plis.......ja veig la catifa blava!!!!........ en Miquel, i en Quim i en Carles, que ja han arribat són allà animant i apreto una mica el ritme, amb les últimes gotes de gel que em donen forces i es para el crono en 1:16:28.

Anar amb la Maria a mirar les llistes i veure que hem tornat a fer podi és el millor regal per tancar una temporada que vaig començar tard i sense expectatives.

I això no seria així sense els grans Miquel i Bernat que són darrera motivant, i sense els grans companys d'aquest equipàs que ajuden a entrenar sempre que poden, ¡¡Gràcies, sou els millors!!

La propera temporada nous reptes.....olímpica? half?......ja veurem...... ;-))

Deja un comentario

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Duatló Muntanya SBR 2015

Duatló Muntanya SBR 2015
Mataró

Duatló Muntanya SBR 2014

Duatló Muntanya SBR 2014
Reportaje m1tv

Sol•licita la teva targeta

Twitter

sbropenteam.com

Copyright © SBR Open Team | www.sbropenteam.com | Powered by Blogger