Escrito por : Anònim dilluns, 13 de gener del 2014

En primer lloc de tot us felicito per la bona tasca que heu portat a terme amb la duatló d'avui, fent del voluntariat una peça importantíssima de qualsevol esdeveniment. Llàstima que el Coro no m'ha pogut aconseguir cava pel ultim avituallament. No heu parat de donar ànims i estar per tothom, de veritat que moltes felicitats.

És una duatló dura, dura, però que es fa disfrutar. Això sí, amb molta cura que és molt fàcil caure, i demà s'ha d'anar a treballar...

El circuit de run, amb els seus petits desnivells, et fa disfrutar si t'agrada córrer, que no vol dir anar ràpid, cadascú té el seu límit.

Bé, he disfrutat moltissim! Em preocupava molt el tema dels corriols perquè sóc molt poc tècnic, però he anat seguint a un que era una mica més dolent que jo i així tenia una referència i un petit marge a favor meu si volia arriscar. En els últims km ja he marxat i ens hem felicitat en el últim tram, quan jo arribava i ell començava a córrer. Un xavalot molt maco. Tota l'estona em dèia: vols passar? I jo contestava "no, si no tinc pressa, fins les 3 no començo a dinar!"

El temps, com és normal, ha estat discretet, 2h 44' 26''. Eren dotze de la meva categoria i he estat el desè, o sigui, que encara hi ha moooooooooolt marge per millorar... Y en eso estamos!!!!

Una organització perfecte, com era d'esperar, i uns companys fantàstics, de veritat. Moltes gràcies per animar tant.

He disfrutat de valent. Espero començar un any, no ple de títols però sí de poder anar disfrutant cada cop més a cada cursa i anar millorant.

Deja un comentario

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Duatló Muntanya SBR 2015

Duatló Muntanya SBR 2015
Mataró

Duatló Muntanya SBR 2014

Duatló Muntanya SBR 2014
Reportaje m1tv

Sol•licita la teva targeta

Twitter

sbropenteam.com

Copyright © SBR Open Team | www.sbropenteam.com | Powered by Blogger