Escrito por : Anònim dilluns, 17 de febrer del 2014

Em feia molta il·lusió poder córrer i fer bici per el circuit; amb les velocitats que van tant els cotxes com les motos.., i com prenen les corbes que segur que se lis fa la carretera petita.
En canvi corrent i en bici tot es veu ample, i et sents petitet petitet.

A les 10.00h han donat la sortida, era una volta de 5km al circuit, hi ha un parell de pujadetes que et fa treure la llengua; tothom surt a tope de gas, però a la primera rampeta ja veus com molts tenen que afluixar, queda molta cursa encara.
La volta es fa molt amena i m'agrada, vols anar ràpid ja que és un "du" sprint però no deixen de ser cinc quilòmetres casi a tope.

Primera transició, no agafo ni guants ni ulleres, surto ràpid i intento agafar un bon ritme per mi; seran quatre voltes al circuit, la primera em serveix de tast i decideixo que es pot fer tot amb el plat gran, i a les pujadetes de les ultimes voltes les farem aixecats de la bici.
En bici és un circuit ràpid, crec que es pot treure molt profit si estas bé de forma; a la última volta ja em notava les cames pesades, però bé, m'ha agradat molt.

Segona transició, voltem per el paddock, hi ha unes pujades que t'acaben de destrossar les cames, aprofito i puc adelantar a uns quants. Pasen els kms molt ràpid, no tens temps de pensar en gairebé res.

Arribada a meta!!
Una experiència molt maca, ara quan vegi al Marc volar amb la seva Honda pel circuit pensaré que jo també he "volat" pel mateix lloc.

De la meva categoria eren 22 i he quedat 14.
Ja millorarem.

Deja un comentario

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Duatló Muntanya SBR 2015

Duatló Muntanya SBR 2015
Mataró

Duatló Muntanya SBR 2014

Duatló Muntanya SBR 2014
Reportaje m1tv

Sol•licita la teva targeta

Twitter

sbropenteam.com

Copyright © SBR Open Team | www.sbropenteam.com | Powered by Blogger