Escrito por : Unknown dilluns, 2 de juliol del 2012


Tot comença el divendres a la tarda, sempre amb la Natàlia al meu costat (sense els seus crits animant-me,no seria el mateix...jejeje :) ), també en aquest triatló vaig tenir el suport dels meus sogres (també crident!!!! jajajaja ), bé dons, arribem a Puigcerdà per visualitzar els recorreguts, aparquem el cotxe just davant de boxes (encara no habien tancat carrers) allà parlo amb els de l'organització i m'expliquen per ón entrarem, per ón surtirem......anem xinu xano cap a l'estany, que queda just al costat de boxes, pel camí em vaig trobant patos, cisnes, oques...que em donaven la benvinguda i m'animaven jajajaja, un cop vam arribar a l'estany......uuuffff.....però què és aixó? em pensava que el netejaríen per l'ocasió!!!!! mare meva, està tot ple de merda, literalment!!!!! jajajajajaj aquí vaig decidir que SI faria servir el neoprè!!!!!! fem la volta pel llac, per mirar el recorregut de l'aigua, està bé i amb les bolles queda molt clar per ón haig de passar i per a ón no.....però de cop sento.....sssshhhh, ssshhhh, miro al meu voltant, qui em crida? jolines, no veig a ningú....ssshhh ssshhh, de cop baixo la vista i.....una carpa enorme que m'estava cridant!!! sabeu què em va dir la molt..... "m'he quedat amb la teva cara"....jajajaja...sempre em queda el suport de les oques i dels patos.....jajajaja....total que sense adonar.nos es fa fosc....sopem i cap al llit que damà ens espera un bon matí.
RING RING les 6 del matí!!!!! dutxa, esmorzar i cap a Puigcerdà!!!!!! hem tingut sort, hem aparcat a l'altre cantó del llac, no haurem de caminar gaire!!!! la meva panxa ja em comença a donar senyals de nervis...rup rup rup...arribo a boxes, és primera hora, encara no hi ha molta gent, però deu n'hi dó!! em preparo el meu box, la bici ben penjada, les bambes voladores estratègicament ben col.locades, el dorsal, el gel....em col.loco el neoprè i cap a l'aigua a nadar un ratet, la veritat que aquí estava una mica "cagat" i si em trobo a la carpa i em mossega? jajajajajaja eren enormes!!! sense adonar.me ja estava a punt per saltar, quins nervis!!! la gent em donava cops, m'enpenyia....i jo sense por ni dels cops ni de la carpa, em col.loco a primera linia.....TIC TAC TIC TAC, PPPPIIIIIIIIII, tots a l'aigua!!!! vaig nedar molt bé, em sentia molt còmode, tot i els cops que vaig rebre, inclus un "capullu" va i es va pujar a l'esquena, el tio que deuria estar cansat i volia que el portés a coll i vè!!! jajajajaja faig la primera volta super bé, aixeco el cap i veig a la Natàlia, que com sempre "vinga va jordi fot-li gas" em va motivar per anar més depressa i amb un plis ja surtia de l'aigua....corro cap a boxes, faig la transició, salto a la bici i gggggaaaaassssss només surtir de boxes una baixada super forta (em torno a trobar a la Natàlia, com s'ho fa per estar a tots els llocs???) i cap a la nacional direcció Guils de cerdanya, una mica dur, començo a pujar i veig a un grup, i m'ho agafo com a repte i em poso de peu, buscu la relació adecuada de marxes, apreto les dents i cap a ells!!!!! vaig reduïnt distàncies, però no els agafo!! i de cop i volta, sento a darrera meu una bici que m'estava adelantant, en aquell moment, me n'anadono que no anava bé, tinc que apretar més!!!! dons quan em passa, decideixo posar-me a roda i a donar-ho tot!!!!! agafant molt bon ritme, consegueixo atrapar el primer grup, tot i estar reventat, el meu urgull no em donava tregua, tenia que conseguir mantenir-me a roda d'aquest tiu, així que continu aprentant i apretant.....de cop i volta, trobem un altre grup i també els adelanto (òstia!!!!! anem molt bé!!!! comentem els dos) el noi comença a flaqueijar, jo em sentia super bé, així que em poso a davant i mentres l'adelanto, li dono ànims i es posa a darrera meu, començem a tirar...arribo a dalt del port, dono la volta i cap a baix, ho habia donat tot, estava destrossat!! però lo pitjor encara està per arribar, 4km llarguissims de pla....uuuufffffff.....i jo amb les cames rebentades del port, marco el ritme, darrera encara el noi, i em crida i em diu..."apretem que anem a per els de davant"......i penso, òstia!!! aquest noi em fotrà un pal i em deixarà tirat (està molt fort) així que penso, a la merda, apreto i que sigui el que hagi de ser, començo a tirar i el noi em fa un relleu, em poso a roda i poso en marxa el que em van ensenyar en Miquel i en Bernat, començem a donar relleus constanment.....PIM PAM PIM...enganxem al grup gran.....PIM PAM PIM.....arribo a Puigcerdà, direcció cap a boxes a fer la última transició, em torno a trobar a la Natàlia!!!!! em trec les sabates, aixecu el cul i apunt per baixar de la bici......entro a boxes i sento...."joder jordi vigila que han deixat una bici tirada a sobre les teves bambes!!! la Natàlia.....!" un capullu que envers de col.locar bé la bici, va i la deixa tirada al terra a sobre les meves bambes!!! jolines!!!! vaig haber de deixar la meva bici a un altre box, anar a buscar les meves bambes de sota l'altre bici!!!! haig de dir que l'incompetència de l'oficial de boxes, és infinita!!!!! la tia estava davant, la Natàlia queixant-se i la tia sense fotre res!!!! vaya tela......total que em poso les bambes, després de perdre temps i a corre!!!!!!! els primers metres.....uuufff fatal...les cames!!! em fan mal!!! tot i així, al cap d'uns metres, començo agafar un bon ritme, visualitzo a un grupet i penso, a por ellos!!! i si, si, augmento el ritme, em noto còmode, sensació molt bona, apreto més, més, més i els adelanto, fins que per passar el rato anava contant a tots els que adelantava....jajajajajajaja!!!!!!!! em queden 300m i apreto més encara i entro al tram final del llac, aconsegueixo que dels que he adelantat, no em passi ningú!!!! i penso....de puta mare, he adelantat a 27 corredors....estic content!!!! em torno a trobar la Natàlia i els seus crits (continu pensant, com s'ho fa per estar a tots els llocs?) l'últim sprint, ja veig la meta..........entro a meta!!! ja estic!!!!!!! posició final del rànquing masculi nº79, posició per edats nº12....molt, molt, molt content!!!!!

L'ANY QUE VE QUE TREMOLIN ELS ALTRES CLUB, SBR OPEN TEAM A PER TOTES!!!!!!!!!

GRÀCIES!!!!!!

jordi hucha

Deja un comentario

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Duatló Muntanya SBR 2015

Duatló Muntanya SBR 2015
Mataró

Duatló Muntanya SBR 2014

Duatló Muntanya SBR 2014
Reportaje m1tv

Sol•licita la teva targeta

Twitter

sbropenteam.com

Copyright © SBR Open Team | www.sbropenteam.com | Powered by Blogger