Escrito por : Unknown diumenge, 16 de setembre del 2012


Em vaig aixecar a les 7, em vaig preparar, i cap a berga.
Vaig deixar la bossa a la T2 i vaig anar al pantà.
Allà em vaig trobar amb el Jordi i en Joan. Ens vam canviar de roba  i tot seguit vem anar direcció a la rampa de sortida.
Ens feien sortir  tots dins de l'aigua. Ens vam posar jo i en Joan junts, estavem bastant nerviosos. Ens vam ficar a l'aigua( tot i que sabia que em deixaria enrere en els primers metres) i de cop i volta ( mecccc) sona la sirena de sortida. Començo a nedar, hi ha molta gent, així que penso - millor  posat a un costat i ves al teu ritme. Començo a passar bolles..... I arribo a la sortida, miro el garmint i em marca 2137m. pensò merda he fet masses voltes. 35min
Començo a fer la transició,  em poso tot ! el casc el dorsal, etc i em pujo a la bici, ve una rampa de la mort, però em trobo bé. Començo   a pujar i a fer kilometres i no tinc molesties a la cama. Pero a kilm. 30 quan  portava una part de la pujada, em començen a donar les punxades als glutis,( ho passo bastant malament) cada 3 o 4 min tenia que aixecar-me de la bici i pedalar per que em passes el mal. I passen els kilm i el meu cap anava pensant en la T2. No volia pensar en res més que en arribar, em feia mal però intentava distreurem.  Al final 2:55h
Faig la transició i em sento bé per correr,  no em fan mal els glutis corren i la cama em comença a fer tonteries pero res important. Passen els kilom i de cop veig en Marcel Zamora que em passa a una velocitat endiablada ( ke cabron). Continuo corrent la cama em comença a avisar, pero no volia afluixar  ( vaig pensar no paris si petes pares,  sino continua). Vaig descontan els kilom. I de cop em posen la tercera goma al braç, ja he acabat sòc FINISHER temps del run 1:42  i temps total 5:13. Posiciò 147
Estic content per acabar- la però tinc una espineta clavada per la bici.
Una abraçada !!  vaig a descansar una mica!!
P.D a la arribada m'han dit que en el sector de nataciò a dos nois els han hagut de treure de l'aigua i un d'ells a mort. Quina mala notícia!!

Deja un comentario

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Duatló Muntanya SBR 2015

Duatló Muntanya SBR 2015
Mataró

Duatló Muntanya SBR 2014

Duatló Muntanya SBR 2014
Reportaje m1tv

Sol•licita la teva targeta

Twitter

sbropenteam.com

Copyright © SBR Open Team | www.sbropenteam.com | Powered by Blogger