Escrito por : Unknown dilluns, 8 d’octubre del 2012

Hola a tots!
Avui acabem la temporada, i molt, molt satisfeta. Si un any abans m'haguessin dit  que faria dos halfs, i que seria capaç de fer 100 km en bici, no m'ho hauria cregut. Però suposo que la constància de l'entrenament i els bons concells d'en Miquel i en Bernat hi tenen molt a veure. Gràcies!!
Del tri d'avui, millor començar pel final. En la cursa a peu he disfrutat molt . Començo a córrer i veig tots els nois que ja havien acabat, piquem les mans, els veig a tots  molt contents,  em donen força per continuar!  El recurregut s'em fa molt curt, queda un km, veig en Miquel que em crida, apreta que ja estàs!! He corregut en 52 min i he acabat el tri en menys de 3 hores.
De la bici poca cosa a explicar, moltes, moltes curves i molta gent.  L'obtjectiu és acabar sense tocar-te amb ningú. Un, dos, tres i quatre voltes, ja està!!
La natació ja és una altre història. Ahir amb vaig llevar amb cruiximents a les espatlles i a les costelles. Ja se que no toca tenir cruiximents al final de la temporada, suposo que em vaig saltar de l'entrenament  totes les sessions de gym que s'havien de fer (Miquel, la propera temporada no em saltaré cap gym).  I a més, feia mesos que no em posava el neoprè, com costa moure els braços!!  Decideixo posar-me a un costat per no haver de barallar-me per un metre d'aigua. Resultat, faig 1800 metres en 44 minus, pitjor temps que a les dues halfs, 10 més del que pensava fer en circumstàncies "normals".
L'any que vé, molt més!!!.

Deja un comentario

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Duatló Muntanya SBR 2015

Duatló Muntanya SBR 2015
Mataró

Duatló Muntanya SBR 2014

Duatló Muntanya SBR 2014
Reportaje m1tv

Sol•licita la teva targeta

Twitter

sbropenteam.com

Copyright © SBR Open Team | www.sbropenteam.com | Powered by Blogger