Escrito por : Unknown dilluns, 8 d’octubre del 2012


Mai havia rigut tant després d'una cursa, us recomano el video; ha sigut un fi de festa amb dues estrellas principals: Martí i David.
Ha sigut el millor de la jornada!!

Respecte a mi crec que he anat bastant recta a la natació (que vol dir rebre més pals), avui no portava la càmara i no he fet turisme, i m'ha sortit la natació per 38:59; en el sector bici he patit, però en un moment donat ha aparegut en José Manuel i m´ha servit de guía (gracias Jose Manuel), el que anava amb ell xuclant-li roda no li ha fet cap relleu, i quan m'he recuperat una mica li he fotut una bronca que m'he quedat a gust, la bici m'ha sortit per 1:08:01; i en el run he disfrutat molt (però la veritat que estava cansat) i m'ha sortit per 46:40.

Total: 2:42:45
Una cosa està clara, per la pròxima temporada em deixaré la pinta, el raspall de dents, el secador, no em pintaré les ungles... perquè a les meves transicions solament els fa falta una migdiada.

Moltes gracies Miquel, Bernat i Super companys SOU UNA PASSADA!!!!!
Quan sigui gran vull ser com vosaltres!

Deja un comentario

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Duatló Muntanya SBR 2015

Duatló Muntanya SBR 2015
Mataró

Duatló Muntanya SBR 2014

Duatló Muntanya SBR 2014
Reportaje m1tv

Sol•licita la teva targeta

Twitter

sbropenteam.com

Copyright © SBR Open Team | www.sbropenteam.com | Powered by Blogger