Escrito por : Unknown dimarts, 9 d’octubre del 2012

La veritat no era el meu dia, ni ha estat la meva temporada. (Començo pessimista, però no patiu que no estic trist...). Lesions i altres problemes m'han portat a una merda de temporada i com havia d'acabar? malament (esportivament)


Dimecres després d'una ruteta amb bici amb en Jordi H em vaig començar a sentir malament amb molt mal de coll. dijous estava fatal, aixafat, fet pols, mocs, marejat, dèbil: ànima amb pena. Havia de fer dia de llit però vaig anar a treballar. Crec que en Joan Salom va fotre l'aire acondicionat a saco a la feina per encostipar-me i guanyar-me, je, je. Dijous a la tarda va ser el meu gran dia gastant 7 0 8 paquets de cleenex.

Vaig arribar diumenge a la cursa sense forces i amb un nas (collons quin nas que tinc ja de per si) que semblava una fàbrica. 
Arribem justos i a l'aigua. Quina merda (que pessimista!). He descobert que no sé nedar amb neopré, no tiro, no avanço, em frena...Òsties i més òsties, no paro de treure mocs cada vegada que respiro (ecsss). Se m'està treient el gorro i agafo i el tiro (per aquesta merda de gorro passo de guardar-lo).

Surto de l'aigua i tinc en Coro trepitajnt-me els talons que em passa de camí cap a l'estadi de la llarga transició. No tinc forces per córrer cap a l'estadi. Faig el canvi de roba prou ràpid però la ruta amb la bici al costat per sortir de l'estadi és una odissea i en Coro no m'espera el punyatero.

Pujo sobre la bici i sopresa: tinc la cadena treta allà on tothom puja sobre la bici. La intento posar en marxa però està treta del tot. Paro, ho faig manualment i em començo a fotre nerviós perquè perdo temps i per el tio de l'organització que em diu que m'aparti d'allà. Vaig a la borera i hi torno. I amb tot això se m'han trencat les gomes que tenia tant ben posades. Trec les sabates de les cales, me les poso  i pujo a la bici. 3 minuts a la merda i sense forces...uauu quin dia. 

desmotivat intento agafar grups i els perdo, no tiro una merda. A la segona volta començo a recuperar-me i vaig acoplat solet a bon ritme. Agafo dos tios i inentem fer un grup però no tiren una merda i xupen roda. M'escapo i passo d'ells. total que toa la estona fent una contrarellotge amb les meves escasses forces. Veig que el grup que hauria d'haver seguit al començament em treu uns tres minutets (merda i merda)

S'acaba la bici i em poso les supernewton i surto a passejar. començo a 4:30-4:40 però vag fent se'm para el rellotge per bateria baja. olé, som-hi nanu. 

Per una vegada que estic seriós i que no demano xipirons al baretos de la zona...

Arribo al km 4 i de mica en mica em començo a trobar millor. Lo únic de bo: al km 4 trobo un tio amb un powerade ple que el va a tirar i li demano que m'en guardi però ja l'ha tirat. El tio torna endarrera i me'l dona. Grande. Se'n va. Al cap d'una estona l'atrapo. Va cardat de quadríceps i diu que no va fi. Li dic que anem junts. Li dic "va anem a trapar aqueslls dos"i de mica en mica anem foten-li canya i avancem molta gent que ni ens olora. El tio va aguantant i entrem junts a meta. M'ho agraeix però jo li devia un favor.  Grans coses de la triatló. Tot i que se'm para el rellotge els últims 5 crec que els hauré fet en 20 o 21' i per això arribo bé perquè d'una p... vegada he recuperat sensacions de córrer 

Total tampoc he quedat tant malament, no? 2h 30 i 350 classificat de 3.500 que fèiem la olímpica

Després anem a la zona vip de powerade i la lio per variar. Aviat sabreu què però només dir-vos que tinc una tortículis a les cervicals de fer el remenament heavy amb les grenyes...

Felicitar a tots els que vam ser ahir a bcn aconseguint grans resultats (en david el 45!!!)

apa que ja ho tenim fet i com diu una obra de teatre "L'any que ve serà millor" ...els collons!

Perdoneu les paraules però avui la cosa va així

PD: no vaig recordar de dir-vos que en plena carrera de Menorca vaig enganxar l'speaker i li vaig dir que em digués el meu nom!!!és que en aquesta vida s'ha de gaudir!!!

Deja un comentario

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Duatló Muntanya SBR 2015

Duatló Muntanya SBR 2015
Mataró

Duatló Muntanya SBR 2014

Duatló Muntanya SBR 2014
Reportaje m1tv

Sol•licita la teva targeta

Twitter

sbropenteam.com

Copyright © SBR Open Team | www.sbropenteam.com | Powered by Blogger