Escrito por : Unknown dimarts, 21 de maig del 2013


Doncs no. No estic content de com m'ha anat la Half. Suposo que hi deu haver dies per a tot i el diumenge en el meu calendari no tocava Half. Males sensacions en general, patiment, rampes , ....

SWIM- com tothom, superdesorientat, peró francament prou bé.

BIKE- ja a la sorra sortint de l'aigua s'em pujen els bessons de cada cama, pujant a la bici, un altre cop.

Malament!!! Començo a pedalejar amb molt de compte i en totes les pujades no aconssegueixo ni de bon troç agafar el ritme que havia portat altres vegades fent el recorregut. Tothom em passa!!! No puedorrrrr!!!

RUN-en vistes de l'èxit no esperava maravelles, i no n'hi va haver. Passable fins el km 5, un "baixón" tremendo del 5 al 7. Em tinc que parar!!! Vaig caminant amb les pulsacions a tope!. Camino i em recupero, torno a trotar i paro a la Creu Roja a mirar-me pressió -pit stop- em diuen que estic ok i que si em veig amb forces, endavant. Som-hi, pilot automàtic, visera SBR cap avall i a fer com els burros que només poden mirar recte; quasi m'aïllo de tot, em fan mal les cames i n'estic ben fart de còrrer, només penso en que a cada passa que faig falta menys per acabar. Per fiiiiiiiiii, ja acabo, sento companys de l'equip "Collons Miquel que ja ho tens", ni els miro. Vaig molt just, tant que quan em penjen la medalla finisher al coll, em quedo tieso de cames, les meves cames es revel.len no poden fer ni una passa més. No tinc gana, estic tant cansat!!! No puc seure doncs segur que no em podré aixecar.

Poc a poc em recupero i es va oblidant el patiment, torno a estar animat i amb ganes de nous reptes.

Gassssss!!!! però del bo.

Deja un comentario

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Duatló Muntanya SBR 2015

Duatló Muntanya SBR 2015
Mataró

Duatló Muntanya SBR 2014

Duatló Muntanya SBR 2014
Reportaje m1tv

Sol•licita la teva targeta

Twitter

sbropenteam.com

Copyright © SBR Open Team | www.sbropenteam.com | Powered by Blogger