Escrito por : Unknown dimarts, 21 de maig del 2013



Passats els primers km començo a mirar el crono, i m' adono que estic  a un ritme de 5 min/km. No és un bon ritme, però no vull arriscar i penso que faré tota la mijta així si puc aguantar.

Es fa pesat córrer en trams o no hi ha nin?u conegut... i penso que es farà llarg. De seguida canvio el xip, no.... no... no....... vinga, segueix i gaudeix, que estàs a punt d' acabar una altre half !!!

Sobre el km 10 danger.. començo a notar molèsties.. no, no si us plau. Baixo mica ritme.... sembla que em fa mal igual... segueixo, ara si que no vull abandonar.
Segueixo i el mal puja.. penso que és igual. Ara sóc aquí, quan acabi deixaré de córrer, passaré pel mecànic però ara no paro.

Amb aquestes vaig passant els km i el mal afluixa una mica, per sort, i començo a restar.

Vaig veient gent coneguda que m' anima i em refaig molt !!!
qué bé!!!
ja ho tinc això , ja ho tinc !!!

Sobre el km 15 em quedo ja sense moltes forces però penso que em queden només 3 km durs.. perquè els 2 últims són dins de Calella, que veuré els meus compis i amics i ni m' enteraré.. penso en això i abans que m adoni ja estic entrant a Calella !!!!

Mare meva.. porto 6 hores (és l' objectiu que m' havia marcat) i la veritat és que desitjo passar l' arc de meta d'una vegada.
Quan per fi entro i trepitjo la catifa vermella tinc un altre subidón.... Ooooooooohhhhhh Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh

Hiper feliç em deixo posar la meva medalla de Finisher i miro el crono 06:04, mateix temps que any passat !!!!!!
Seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Ara sí que em bé una felicitat  plena !
Una altre half a la sacaaaaaaaaaaaaaaaaaa i amb objectiu assolit.


Estic hiper feliç, veig en Coro, està molt content també !!!
mengem una mica, saludem gent coneguda, recollim un regalet pel Jose, i anem a buscar-lo a ell i resta de compis !!

Estem contents ! hem assolit un altre gran objectiu !!!

Tot això no seria possible si no fos pels entrenaments del nostre Miquel, que és  molt gran i cada dia  treu el millor de nosaltres, d' en Bernat , un altre imprescindible del club, i per descomptat per tots i cadascun dels membres d' aquest SBR Open Team que és més que un club.
Gràcies a tots i totes, pels entrenos, per la companyia, i el dia de la Half pels ànims i les fotos. Competir i trobar compis dins la mateixa cursa o bé fóra donant ànims.. és una gran sensació !!!

Vaig començar desanimada i amb poca motivació i vaig acabar amb un xute de felicitat, pensant en les absències, però fent una mica de cursa per vosaltres: Maite i Jose.

Ara toca descansar, eliminar tota la Taurina que porto al cos..... i pensar en el següent repte !!!

I, la prova gràfica... gentilesa d' en Dani Bofill ;-)

Deja un comentario

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Duatló Muntanya SBR 2015

Duatló Muntanya SBR 2015
Mataró

Duatló Muntanya SBR 2014

Duatló Muntanya SBR 2014
Reportaje m1tv

Sol•licita la teva targeta

Twitter

sbropenteam.com

Copyright © SBR Open Team | www.sbropenteam.com | Powered by Blogger