Escrito por : Unknown dimecres, 31 de juliol del 2013

Ja que aquest any per mi serà completament atípic quant a l'esport, doncs tindré que fer coses atípiques; més que res per intentar nivelar la balança neuronal.

Acabo de creuar la línia de meta; osti si hi ha bandera groga!, ja em semblava que l'aigua estava molt moguda i feia massa vent.., bé, em sento bé, 50 minuts i no sé quants segons; m'alegro de no voler adelantar en els últims metres a una noia del club de L'Eix de Navas, no em ve de cinc segons i en canvi ella estava sent animada per tots els seus companys, també son una gran familia. La meva prioritat es arribar bé d'ànims.

Segon tram cursa de 2.5 km, les pulsacions no em pugen tant com el primer tram, estic més cansat però. Jo a la meva, vaig adelantant a uns quants i intento recuperar el perdut a la natació. Total 12,45 min.

Tram natació d'un km, fa molt de vent i les ones no son precisament petites; he preguntat dos cops per on es girava, tots dos m'ho han dit diferent, com que aniré a remolc ja espabilaré. Per arribar on cubreix has de caminar i saltar una bona estona, les ones ens fan anar com baldufes, intento anar a "rebufo" però tots neden molt bé, he anat fort en el primer tram a peu i ha servit per deixar uns quants per darrera que ara em repassen.
Bé, cap a l'esquerra, s'ha de passar l'espigó i anar a buscar la boia, em sento força bé, veig que puc anar més ràpid però ja he anat massa abans, i a la natació li tinc molt de respecte (no es el meu). Passada boia sense problemes, hi ha un que ha fet trampes i el fan tornar (em sembla bé), ara toca passar dos espigons i l'ultima boia i cap a boxes. Collons amb les ones!!! semblem ninots!!, hi ha un voluntari amb el rem amunt, crida molt fort que anem cap al rem, que ens serveixi de guia; jo pensant que està dient que hi ha un tauró (ahir vaig veure un tauró que atacava a una noia a Brasil) no es conya, ho he pensat de debó. Temps 26,22 min. Tinc sed!!!

Primer tram cursa de 2.5 km, surto l'últim, som poquets i tampoc em posaré a primera fila. Donen la sortida i.., evidentment comencem a córrer; Cony!! les pulsacions estan molt altes!!, tampoc vull passarme; com es nota que m'han tret una pastilla per la pressió alta!!, em sento més alliberat i ja no noto aquell tope!! m'han pujat molt ràpid o em sembla a mi, portem ben bé un km i he adelantat a bastants, hem sento bé però tampoc vull forçar, uff!!! que encara tinc que nedar... Em faig un pacte amb mi mateix, segueixo al mateix ritme però a la natació vaig més tranquil, Ok! com que nedant no sabré les pulsacions... Arribo amb 11,19 min. I per ara content...

Dissabte 20 de Juliol, estic apuntat al test de 10 km que fan a la carretera de les aigües; fa dos dies que m'han baixat la dosi per la pressió alta (ara la tinc massa baixa, ja li he dit al metge que el cap s'em va a moments). De mica en mica crec que les deixaré de prendre, no em puc queixar ja que prenc mitja i mitja.
La sortida es lliure, això està molt bé. Començo a córrer, em noto bé i com si encara pogués anar a més, crec que el baixar la dosi ho estic notant, noto el cor més lliure, em altres paraules, noto que el motor no està capat, segueixo correns, va tu que son 10 km!!, cinc d'anar i el mateix per tornar, vull mantenir el mateix ritme a l'anada com a la tornada. Les vistes de Barcelona son precioses, llàstima que m'he deixat l'ipod!!
Ja estic de tornada, per ara segueixo al mateix ritme, vaig bé i acabo en 47 min; espero no marejar-me, em prenc les proteines i un plàtan al moment, camino i estiro una mica.., és el primer dia després de molts i molts que faig un gran esforç continuat, i la veritat, tinc una mica de por. Ok, prova superada. No sé com mirava el rellotge però veia una mitja de 4,4 min/km; i em deia ja està bé si acaves en 45 min; i al veure 47 m'he desil·lusionat una mica; però bé, no té importancia això ara.

Dissabte 13 de Juliol, Palamós. Arribo super just, no em dona temps de posarme el neopré, la jutge no em deixa moure del meu lloc; intento posarme el neopré, o sigui, trec el culet cap a fora el passadís per passar la cameta, i sento: "sis plau surt del passadís que estan les noies competin!!!", i jo penso però si no ocupo res, si no tinc ni cul. Altre cop: "has de estar molt en aquí????" Osti si no em deixa fer res!! a la que em moc que per què em moc, i si m'estic quiet que em mogui...
Surto sense neopré, i el que és pitjor sense cap ganes.
La primera volta infernal, passo molt de fred i això mai s'acaba; decideixo plegar quan faci els primers 750 metres, que per cert mai arribo!!! Surto del aigua (crec que antepenúltim) i solament sens que crits i aplaudiments d'ànims, Buuufff!!! no puc abandonar!!! i no sé com em veig en el aigua fent la segona volta, amb el mateix fred però amb un somriure que em fa oblidar tot pensament d'abandonar. Temps 45,36.

Tram bici, porto molt poc de bici aquest any (definitivament no faré la de Berga) vaig fent i intentant gaudir del recorregut; no estic fort, em sento que no hi ha progrés, com si hagués arribat al tope, sembla que ja no pugui donar més de mi mateix. Temps 1h 15min.

Tram a peu, collons quina calda!!! sort de la familia SBR que han animat moltissim, tant en a la natació com a la bici com també a la cursa a peu, vaig fent per acabar, pensava que estaria millor d'ànims. Temps 54 min.

Un cop a caseta i després de dormir la migdiada penso.., com que he fet tant mala natació em castigo a mi mateix i m`ha apunto a l'aquatló de Cunit, 2.5km, 1km, 2.5km
No sé com anirà...

Enhorabona si haveu arribat fins aquí.
M'ha sortit una crònica invertida en el temps!

Bones Santes!!

Resultats

Deja un comentario

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Duatló Muntanya SBR 2015

Duatló Muntanya SBR 2015
Mataró

Duatló Muntanya SBR 2014

Duatló Muntanya SBR 2014
Reportaje m1tv

Sol•licita la teva targeta

Twitter

sbropenteam.com

Copyright © SBR Open Team | www.sbropenteam.com | Powered by Blogger