Escrito por : Unknown dimecres, 31 de juliol del 2013



...Ja quan em vaig apuntar a aquesta prova sabia que el sector de la bici no m'afavoriria gaire;  180km de perfil pla (ple de "tobogans" i "repechones") que no et permet parar de pedelejar en 6 hores....uuf. Jo al menys, prefereixo fer algún port de muntanya per trencar el ritme i dscansar les cames durant la baixada.

En fi, quan dissabte vam anar al boxes a deixar la bici, jo només veia Blancharts per tot arreu; pallos amb cabres , roda lenticular i casc aerodinamic...aixo si, el culotte el portàven més pujadet...?? . Jo pensava, nen on t'has fotut....

Diumenge a les 6h ja ens esperava un autocar al hotel per apropar els triatletes al parc de Landa, una zona preciosa als afores de Vitoria on hi ha un llac per fer la natació i la T1.  Després la T2 la fas al centre historic de Vitora per acabar corrents al voltant  de la ciutat.

SWIM (1h04m): Prou satisfet. Vaig començar desviant-me lleugerent del trassat fins quedar enredat amb unes arrels marines (no és conya), pero només va ser un petit ensurt.. Després mica en mica vaig anar agafant un bon ritme...

BIKE (5h51m): Horrorós!!! Circuit de gairabé 3 voltes amb un vent de collons...als 20 km ja volia abandonar!! No vaig gaudir en absolut!!! ...I jo pensava...menys mal que a Lanzarote no fa vent, juuuuuaaas! El que ens espera...
Ah, una sorpresa... pujant un de tants "repechons" en mig d'un poble hi havia un grup animant, doncs bé, quan m'apropo resulta que un d'ells era el gran Eneko Llanos... subidón, i aguantar fins el final.
Després arribant en bici a la T2 en ple centre de Vitoria, et trobes un ambient acollonant on es crea un passadis ple de gent animant-te sense parar...doncs bé, a uns 5 mts de baixar de la bici se'm creua un nen sense mirar i encara no se com no ens vam matar. La Mònica era allà i diu que es van sentir els mateixos crits de terror que quan un toro està a punt de pillar a un torero... Vaig baixar de la bici blanc!

RUN (3h41m): 4 voltes a un circuit urbà no del tot pla, pero amb un gran ambient....m'ho vaig passar teta! Volia baixar de 3h30min pero suposo que vaig pagar l'esforç de la bici. Entre la calor i el cansament vaig haver de parar a tots els avituallaments...i això al final penalitza (ho sento sensei),

Total: 10h41min. / Class. Grup edat 35 a 39 anys =  pos. 28 de 129 / Class. Total = pos. aprox. 105 d'uns 500.
Conclusió; aqui a Vitoria no em tornaran a veure el pèl pujat a una bici!!!

Fins aviat i bones vacances a tots!!!!

Resultats

Deja un comentario

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Duatló Muntanya SBR 2015

Duatló Muntanya SBR 2015
Mataró

Duatló Muntanya SBR 2014

Duatló Muntanya SBR 2014
Reportaje m1tv

Sol•licita la teva targeta

Twitter

sbropenteam.com

Copyright © SBR Open Team | www.sbropenteam.com | Powered by Blogger