Escrito por : Jma dilluns, 8 de setembre del 2014

Apuntar-me a fer aquest triatló va costar, en Carles m'havia dit que a la propera que em volgués apuntar que l'avisés que també s'apuntaria, jo no volia anar sola, però amb les vacances pel mig, era finals d'Agost quan finalment ens vam inscriure.
Tornant de vacances torno a entrenar al mar i no pinta bé, em torna a agafar atac de pànic, suau, però allà està i ja temeixo el dia de la competició.
Haig de fer més entrenaments al mar així que torno a nadar el dia següent i durant la setmana en Francis em porta a "gaudir" d'una via brava a Tamariu.
Si vaig superar nadar en aquelles aigües sense que m'agafés un atac, podia amb tot........ja se d'on li ve el nom, quina manera de picar les onades a la pared , i nosaltres allà  al mig........uffff!!!!!!!!!!!!
I ja som a diumenge, passo a buscar a en Carles i cap a Sta.Susanna.
Ens trobem amb en Pere, Aitor i Albert.....i amb el sensei Bernat, que fa una mica d'entrenador donant quatre consells abans de l'escalfament, però que allà és un rival més......sense pietat!!! ;-)

Poc després arriba en Jose, que avui farà de fotògraf i supporter.......un lujazo!! Gracias por estar allí, ya tengo ganas de ver tus fotazas!!!
La sortida de noies és molt tranquila, només sóm 24, així que comencem a nadar sense cops ni res, genial, pinta bé, el mar estava planet i l'agiua transparent, així que quasi puc dir que em va agradar i tot.
Surto 4ª, ara falta saber qui son les que tinc davant, s'ha de controlar les rivals!!! (uiii això ho he dit jo? ejem...)
En el tram de bike, plà però amb molts de revolts, vaig veient els compis de l'equip i a una de les altres noies de la meva categoria, val, perfecte, va darrera, ara a controlar que al menys ella no passi, les altres com que no se qui son no les puc controlar, però per la pinta que fan les que tinc davant, totes semblen més joves, potser hi ha sort i tot, i faig podi.....no estaria malament penso......
I ara a còrrer, les cames van bé, però la respiració no acaba de ser regular, osti si afluixo encara m'enganxarà la que tinc a darrera, doncs res reina, aguanta i tira.
La primera part de la segona volta va costar, però els ànims dels qui estaven allà van fer la seva feina i vaig encarar la última recta amb totes les meves ganes.................va que ja hi sóc!!
Em vaig estrenar el Juny passat en això del triatló sense saber si m'agradaria, si en faria més.......i ja en porto 2!!!........i ja estic apuntada a la 3ª!!!!.........i encara pitjor, ja vaig controlant les rivals.
La sorpresa va ser saber que em cridarien al calaix més alt del podi de la meva categoria, i dona subidón dels bons!!!!!!!


Fins i tot ja no em sembla una bogeria  pensar en fer un half l'any vinent, definitivament ja no tinc remei.........estic enganxada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deja un comentario

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Duatló Muntanya SBR 2015

Duatló Muntanya SBR 2015
Mataró

Duatló Muntanya SBR 2014

Duatló Muntanya SBR 2014
Reportaje m1tv

Sol•licita la teva targeta

Twitter

sbropenteam.com

Copyright © SBR Open Team | www.sbropenteam.com | Powered by Blogger