Escrito por : Unknown dilluns, 30 de gener del 2012

Duatló de Cerdanyola, on l'equip del femení del SBR Open Team ha quedat en un meritori 4rt lloc.

Crònica by Maria
Hola a tots!
Avui he començat el dia amb molts nervis, era la primera cursa no multitudinària que feia i no les tenia totes.
Al arribar ens hem començat a trobar, la Beth, la Imma, la Judit, anem a deixar les bicis, escalfem una mica, i cap a la sortida. La primera part molt bé, 24 min, agafar la bici i carretera...
Quan començo la segona volta veig a la Judit, fem "relleus", jo vaig davant a la pujada i la Judit a la baixada, arriben juntes a la T2, ja només queda la part més curta... però que llarga es fa la pujada !!
Ja veig l'arc d'arribada, allà hi ha tots els nois que ens esperen, Joan, Martí, Javi i Xevi ... Ja tinc la meva primera duatló : 1,24"

Molt contenta i a per la propera !!

Crònica by Beth
Ens ho hem passat molt be!
jo m'he despertat a les 5 del mati i ja no podia dormir!!!!!!!!!!!a les 7 he esmorçat amb tranquilitat i anava fem coses per casa doncs en Pol tambe feia la Duatlo i fins les 8 ell no s'ha aixecat.
Be hem arribat i ens hem trobat totes, hem deixat les bicis a boxes i hem anat a escalfar amb la Maria uns 20 minuts, feia bastante calor.
Be donen la sortida, jo he sortit tranquila i mica en mica he anat agafan el ritme, però la veritat es que al ser poca gent tenia por de quedarme l'última i he començat a tirar una mica mes.La T1 bastant be i amb moltes ganes de agafar la bici, la 1ª volta s'ha fet molt llarga, la 2ª millor i la 3ª s'ha m'ha fet mes curta, però deu ni do les pujadetes i la 1ª volta he anat amb el plat petit i fatal!
A la T2 he arribat amb els bessons destrossats i elpossar-me a corre he petit de molt mal a les cames, però tenia que arribar.............
M'agradat molt quant passaveu tots vosaltres amb bici i animan tota l'estona!!!!!!
Tambè m'encantat coincidir amb el meu fill, en Pol, i fer una Duatló junts, ens trobavem i ens animavem mutuament que guay!!!!!!!!!!!!!!!
Ah! he disfrutat molt a la meta quant tots vosaltres meu fet una gran rebuda! gràcies companys molt guay
Be ha estat un bon dia  i ja he fet la meva primera Duatlo 1,33 ( ja se que no es un bon temps però Miquel entrenaré mes fort)

Be companys bona nit i felicitats a tothom!
Fins dimarts

Crònica by Judith
Hola!
Per començar el dia, me llevat i he
esmorçat i miro el rellotge i zasca! Les 5:45 me novio no havia tret l'alarma de treballar je je total m'ha anat be per pair ( he tornat al llit fins les 8).
En arribar he trobat a la imma! Ens hem saludat i hem portat les bicis a boxes molt nerviosa i am molt de fred dels nervis.. hem trobat a la Maria i la beth i ens hem fet unes fotos!!! He marchat a escalfar 15 minutets i ens hem tornat a trobar per sortir juntes!

Deja un comentario

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Duatló Muntanya SBR 2015

Duatló Muntanya SBR 2015
Mataró

Duatló Muntanya SBR 2014

Duatló Muntanya SBR 2014
Reportaje m1tv

Sol•licita la teva targeta

Twitter

sbropenteam.com

Copyright © SBR Open Team | www.sbropenteam.com | Powered by Blogger