Escrito por : Unknown dilluns, 18 de juny del 2012

Ei... Jo ahir, vaig descobrir el que era una pajarón de collons en una cursa!!! Vaig començar pensant en fer una bona natació, ahir era sense neopré i jo no sóc el mateix amb que sense!!! Vaig sortir de l'aigua prou bé, amb bones sensacions i amb un temps prou bo, 13 min 36 segons, hi havia 800metres, la transició bé i els 5 primers km de bici els vaig fer amb un grup on hi anava prou bé però quan va arribar la primera pujada el grup va marxar i jo vaig tenir feina per fer anar la bici a més de 10 km/h, seguidament va arribar el Martí hi em va passar com si res ( això em va acabar de tocar!!!) a partir d'aquí em vaig arrossegar tota la cursa amb molt molt males sensacions. Al final vaig poder correr els 2 últims km amb prou dignitat i pensant que l'any bé hi tornaria...... per venjar-me de mi mateix!!!!

Al final 1h 11m 57s (malament!!!!)

Gasss i a per la propera!!! Que les pájaras no són cada dia!!! Collons

Deja un comentario

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Duatló Muntanya SBR 2015

Duatló Muntanya SBR 2015
Mataró

Duatló Muntanya SBR 2014

Duatló Muntanya SBR 2014
Reportaje m1tv

Sol•licita la teva targeta

Twitter

sbropenteam.com

Copyright © SBR Open Team | www.sbropenteam.com | Powered by Blogger