Escrito por : Unknown dilluns, 18 de juny del 2012

Dissabte em vaig llevar a casa, a les 9 del matí perque la meva germana petita em pogues fer les trenes que duia.Un cop fetes em vaig posar a preparar la bossa ja que a les 12 en Xavi Sierra i l'Anna (la seva dona) em passaven a buscar per casa per pujar cap a Banyoles. Us haig de confesar que vagi passar un matí amb molts nervis, tenia la panxa tota remoguda. Durant el mati els nervis se'm van anar passant.

Arribem a Banyoles, anem a buscar els dorsals i un bon lloc per dinar. Un cop dinats, anem a la furgo per començar els preparatius. Ens canviem, agafem les bicis i ens dirigim cap a boxes. Mentre anevem cap a boxes m'adono que la roda de darrera estava un pèl desinflada, així que amb l'Anna anem a la carpa de SBR i allà en Sergi me la infla. Seguidament vaig cap a boxes on em trobo la meitat de l'equip perquè la'ltre meitat havia anat a buscar el DNI, cosa que jo també havia de fer perquè no el portava. Pujo sobre la bici i cap a la furgo. Però pel camí me n'adono que hi ha alguna cosa a la bici que no funciona del tot bé. Baixo i em donc compte que la roda de darrera està desinflada del tot. Merda, he punxat; però sort que me n'he adonat ara i no al mig de la cursa. Torno a la carpa de SBR i l'Alfredo em canvia la càmera.
Ara si, amb tot apunt, entro a boxes, deixo la bici i ho preparo tot.

Al cap d'una estona, i després de trobar-me amb les noies, ja estavem preparades a la moqueta per saltar a l'aigua.
A la que donen el senyal em tiro de cap i a nedar. Per sort meva es nedava sense neoprè i vaig disfrutar com mai el tram de l'aigua. Les sensacions molt bones des d'un principi. Vaig acabar amb un temps de 13'23''.
A la que arribo a terra em poso a correr i a fer la primera transició. En el moment de sortir amb la bici em quedo encallada a una rampa que no podia pujar perquè anava amb la bici a la mà i les sabates em feien relliscar cap avall. Sort d'un bon home que va passar per allà i em va donar una petita empenta.
Finalment, pujo a la bici i començo a pedalar. Els primers 4 km molt bé, però cullons quines pujades, perquè allò no eren repechons. Poso plat petit i anar rodant. La meva sensació es que anava a 0.1km/h. I alhora anava pensant que ho estava fent molt malament ja que anava molt lenta i anava veient que tothom m'adelantava. intentava seguir a grups de noies, cosa que vaig aconseguir uns quants km però a la que arribava la pujada se m'escapaven. Sort dels ànims de la Sònia. A més, anava pensant amb la cursa a peu, ja que no volia que em passes com a Matarò que vaig còrrer amb les cames super dures.Tot i aii, ho vaig donar tot pensant que el que hauria de ser ja vindria.
Arriben els ultims km en bici i me n'adono que amb les dues noies que anava a la bici eren del meu grup d'edat. La bici l'acabo amb tun temps de 44'34'' (molt malament).

Vaig la segona trancisió super ràpid i surto darrera una de les noies, l'altra es queda enrera.
Em poso a còrrer, però tenia el coll supr sec i necessitava beure. Finalment arribo a l'avituallament, però em passo en beure aigua perquè després em comença a fer mal la panxa. Al final de la primera volta ja no podia més i a sobre m'adalanta l'altra noia i veient que la quarta no la portava amb massa distància. Però faig un esforç i penso va que ja només queda una volta. La veritat és que de cames em vaig trobar molt bé, llàstima que havia begut massa aigua. La cursa a peu la completo amb un temps de 23'33'' (millor que les sensacions que havia tingut).

Finalment arribo a meta destrosada. I havent quedat 3era del grup d'edat.
Contenta però amb el regust de les males sensacions dela bici i el còrrer. I de que el premi no el vaig poser agafar, ja que vaig haver de marxar....


Tot i així molt contenta pels ànims de tothom. Som un gran equip. Ho diu la petita del grup!!! :)

Deja un comentario

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Duatló Muntanya SBR 2015

Duatló Muntanya SBR 2015
Mataró

Duatló Muntanya SBR 2014

Duatló Muntanya SBR 2014
Reportaje m1tv

Sol•licita la teva targeta

Twitter

sbropenteam.com

Copyright © SBR Open Team | www.sbropenteam.com | Powered by Blogger