Escrito por : Anònim dijous, 6 de febrer del 2014

Després de fer la marató de San Sabestia i fer marca, em toca el dilema de cada any, fer marca a mitja marató, ja que porto uns 3 anys fent 1:19 i no hi ha manera de rascar segons per fer 1:18. Així que decideixo demanar-li favor al Miquel i si em pot passar algun planning per ajudar-me. Resposta: Que abans de la mitja vindria una bona carga d'entrenaments de run, que ho fes tot i faria marca a Granollers. Doncs bueno.. si això mho diu un campió D'IM serà que te tota la raó.  Faig tots els entrenaments, no em salto res,, nedar, bici i córrer. Si toca suau, doncs suau,,, si toca descans,, descans... i si toca anar a PAM, doncs a muerte :)

Dia de la carrera: alarma a les 8, esmorzar i riures amb la Clara, felicitat i ganes de córrer, els nervis desapareixen..penso que es un entrenament mes, nomes he de córrer21km, però apretant els dents. Anem a la sortida amb els demes a fer fotos i donar ambient a la cursa.

Queden 2min per la sortida,, i no puc esperar mes,  vull sortir ja, he pensat que si vull fer marca haig d’anar a 3:45 de mitjana. Aixíque sortiré de principi això,, els entrenaments anava mes ràpid i aquest ritme vaig còmode.

Pistoletazo i el de sempre,, la gent a tope i em pasan per tot arreu,, garmin em marca els primers dos km’s a 3:40 i 3:35… massa ràpidvaig,, però es que no hi ha lloc per posar-me… pasan els següents km i sembla que la carrera posa cadascú al seu lloc, garminva contant-me el km’s i ara vaig a 3:42-3:44, ara si que vaig al meu ritme i mes còmode.
Paso per el km7 i em dona com una alegria, vaig super be, ràpid i còmode, avui sino faig marca es perque algú em tira a terra jejeje.

Segon avituallament,, km10 i passo en 37:21.. una mica mes ràpid del que volia passar, peròes que em trobo molt be,, ara toca els tobogans i ja la baixada final de 5-4km. A les pujades aguanto ritme a les baixades apretoy garmin va pitant i marca 3:35 i 3:40.. això no s'escapa, la marca la tinc pràcticament perque ja ha passat el pitjor i em trobo molt be.

I ja estic als últims km’s i bastant fresc, faig un canvi i ja apreto tot el que pugui, la marca ja esta feta ara vull baixar el màxim possible el temps i els últims km’s son els mes ràpids, el garmin em marca els últims a 3:35- 3:28-3:26-3:26.. recordo que els ultims 2 km les cames no podien anar mes ràpid,, ho vaig donar tot.

Ja veig el crono al final del carrer… pufff no mho crec,, passo per meta a 1:17:17.. quin subidon,,, i a sobre he acabat molt be,, no he patit sino disfrutat tota la carrera. M'he fotut mes de 2 min a la meva marca,, estic contentíssim, me fotut un bon repàs a mi mateix jajajajja.

Ara espero a que arribin els demes,, arriba Quim… denis… i aviam si arriba la Clara que ha sortit amb el calaix que va 5 min mes tard.

Ja arriba i rient em diu: Que??? Que???? 1:17. Moment de gran felicitat,  ens abracem i cridant-me, em diu: ho sabia , ho sabiaaaaajajajajaja

Per fi he tret la marca de mitja marató,, ara ja em puc oblidar d'això per un bon temps i centrar-me totalment en triatló, nedar… molta bici i transicions que aquest any m'espera un bon repte al Octubre a Calella.

Gracies a tot l'equip per ser com sou, una família.. així es un plaer patir als entraments i competir.
Gracies tb a Miquel, quins entrenaments has fotut, ens poses com uns animals.

I com no a Clara… sense ella aixòtampoc hagués sigut possible,, sempre tant positiva i rient em fas super feliç i he volat. :))))))))))

També al Denis, es el que ha possat tots els ingredients a la caldera :)

A muerte!!!

Gas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deja un comentario

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Duatló Muntanya SBR 2015

Duatló Muntanya SBR 2015
Mataró

Duatló Muntanya SBR 2014

Duatló Muntanya SBR 2014
Reportaje m1tv

Sol•licita la teva targeta

Twitter

sbropenteam.com

Copyright © SBR Open Team | www.sbropenteam.com | Powered by Blogger